Oldalak

2011. július 11., hétfő

Teraszon....

Lakásunk teraszán tevékenykedtem a hétvégén. A nagy hőség ellenére nagy erőbedobással tettem. Virágládákat mozgattam. Ablakpárkányt rendeztem. Dekoráltam. Kedves olvasóm, jelenleg lakásunk legkedvesebb helye ez a kis terasz. A képek segítségével  téged is vendégül látlak....még ha csak egy pár perc erejéig is, de szívesen!




Az egyik ablakunk kagylókkal, virágtartóval.



Madárlak a kisszéken, sk.virágkaspó+kompozíció:))



Felsorakoztak a kaspók



Kedvenc csigás lábú kaspóm náddal kombinálva!









Ha hiszed, ha nem: ezt a gyönyörű fonott fácskát 200Ft-ért vásároltam egy virágboltban! Azóta a kedvenc dekorációs darabom. Egyszer pillangók vagy virágok, máskor  gyümölcsök csüngnek róla! Ahogy az évszak és a kedvem megkívánja.



Egy rusztikus darab a turkálóból!


Persze, még egy kosárfonó sem tud ellenállni a kihagyhatatlan fonott árunak!!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos lett a terasz!
    Az a csigás lábú kerámiakaspó náddal tényleg csudajó darab. Különleges.
    Nagyon kellemes hangulata van az egésznek. 8)

    VálaszTörlés