Oldalak

2012. április 9., hétfő

Tavaszi szünet


Kirándulást szerveztünk Pécsre. Miért éppen oda? 
Egyrészt az időjárás miatt  gondoltam: eső esetén is kivitelezhető.
Másrészt már csak halványan élt emlékeimben  a Vasarely, Csontváry,  Zsolnay Múzeum. Szerettem volna felidézni, és a lányaimnak  maradandó élményt adni a kiállítások megtekintésével.
Szerintem sikerült. 
Ezt bizonyítja ez a pár fotó, pillanatkép,  amit most megosztok veletek.
Persze az alkotói kedvem is beindult ennyi mestermű láttán. 
Már a fazekas ismerősömnek leadtam a legújabb elképzeléseimet. 
Remélem hamarosan megoszthatom veletek is.









Amerigo Tot







Vasarely:Vega-sakk (1968-69)



MI



Jó volt sétálni a macskaköves úton, gondolatban visszarepültem az időben:))


Irány a Zsolnay Múzeum















Szenzációs!











Széchenyi tér



Régi koffer a cégér, a bicaj is a design része...




lakatfal








Utolsó állomásunk a Csontváry Múzeum....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése